F.A.Q.

Mijn telefoon verbinding wordt na 10 minuten verbroken (België)

Er is sinds eind 2008 een wetgeving van kracht die het onmogelijk maakt om vanuit België langer dan 10 minuten in verbinding te blijven met 0900 nummers. Er wordt dan ook aangeraden om vanuit België gebruik te maken van Mister Cash*

*zie uitleg Mister Cash op de veilig betalen pagina

Waarom moet ik een account aanmaken om te kunnen betalen  met iDEAL, Credit Card of Mister Cash?
U wordt gevraagd om een account aan te maken om de gekochte minuten veilig op te slaan. Mocht bijvoorbeeld uw internet verbinding verbroken worden (wil nog wel eens voorkomen met draadloos internet) dan kunt u alsnog uw resterende minuten gebruiken.
Mijn verbinding is plots verbroken tijdens een download, en nu?

Mocht er geen helpdesk/contact knop aanwezig zijn op de desbetreffende pagina dan kunt u altijd contact opnemen met één van de SafeShield medewerkers, deze zal uw klacht op een gepaste manier behandelen.

*U kunt uw vraag/klacht kwijt op de contactpagina*

Wat kan SafeShield voor me betekenen als ik een klacht heb?

Mocht u tegen problemen aanlopen dan kunt u uw vraag of klacht doorgeven aan één van de SafeShield medewerkers. Deze hebben de bevoegdheid om uw klacht/vraag in behandeling te nemen en deze op een gepaste manier te beantwoorden/op te lossen.

*U kunt uw vraag/klacht kwijt onder de knop contact*

Ik heb een SMS abonnement afgesloten en ik kan de afmeld pagina niet vinden?

Bedrijven zijn wettelijk verplicht om de SMS afmeld code op hun website te vermelden. Mocht u er om welke reden dan ook toch niet in slagen om de SMS afmeld code te vinden dan kunt u contact opnemen met één van de SafeShield medewerkers.

*U kunt uw vraag/klacht kwijt op de contactpagina*

Mijn vraag wordt niet vermeld in de F.A.Q.

Mocht u een vraag/opmerking hebben omtrent een betaal pagina/website die is aangesloten bij SafeShield? Een SafeShield medewerker beantwoord graag uw vraag/opmerking.

*U kunt uw vraag/opmerking kwijt op de contactpagina*